בית לנשים ששמות את עצמן במרכז
לקבלת עדכונים חמים הירשמי לניוזלטר

בייסיק חורף

הבייסיק הקייצי שלנו מלווה אותנו גם בחורף הישראלי הסמלי
להלן רשימת הבייסיק לחורף שלי כשהיא מתוגברת בכמה פריטים

כשכתבתי על הבייסיק הקייצי זה היה ברור לחלוטין שרובו מלווה אותנו גם בארון החורף שלנו. למעשה הבייסיקים החורפיים והבייסקים הקייציים משתנים בארץ בעיקר בגזרת החלק העליון. אם נתחיל במכנסי הבד המחוייטים, בחו״ל הרכב הבד עלול להשתנות במכנסיים החורפיים, את הבדים הקלילים יחליפו בדי צמר עבים יותר. האקלים הישראלי מאפשר לנו ללבוש את המכנסיים המחוייטים כמעט כל השנה ולמעט ימים קרים במיוחד הבד הקליל מתאים בארץ לכל עונה. על הג׳ינסים אני לא מוותרת אף פעם, רק שבקיץ בדרך כלל אני מחבבת את הגזרות הגדולות, האובר סייז והבוייפרינד ובחורף הג׳ינסים הצמודים נהדרים.

בייסיק חורף

התוספת המרכזית לחלק התחתון בחורף היא החצאית שעל פניו עושה עבודה מצוינת גם בקיץ, אבל יש לי חיבה מיוחדת אליהן דווקא בחורף. חצאיות הן פריט לבוש המועדף עלי, אבל אין ספק שהן מאתגרות יותר משמלות ולעתים קשה מאוד להחליט מה יהיה החלק העליון שישתלב איתן באופן הטוב ביותר. ישנן נשים שיעדיפו ללבוש אותן דווקא כפריט ערב, אבל הגבול בין בגדי ערב לבייסיק בישראל הוא דק מאוד. לשמחתי לאחרונה חצאיות המיני חזרו לתמונה והן נראות נפלא עם חולצת כפתורים לבנה או סוודר גולף שחור, גרביון או גרבי ברך ונעלי לופרז או מגפיים. אבל יחד עם חצאיות המיני אי אפשר לוותר על חצאיות הסאטין הארוכות שאני מחבבת אותן דווקא עם סינקרס מגושמים וסוודר גדול (בקיץ ובעונות המעבר דרך אגב גם המיני וגם חצאית הסאטין נראות נהדר ביחד עם חולצת T ענקית ששוברת את המראה העדין והקוקטי שלהן).

בייסיק חורף
מיני שחורה בסיסית
בייסיק חורף
חצאית סאטין

כשעוברים לחלק העליון אני מתחילה מהסוודרים. סוודרים חלקים הם הטישירט של החורף. חשוב מאוד שהבד שלהם יהיה רך ולא מעקצץ. אבל סוודר קלאסי ואיכותי אחד בעונה הרבה יותר שימושי מעשרים סוודרים זולים שהזמנת משין. אני באופן אישי מעדיפה מפתח צוואר עגול או גולף. אני חייבת בארון שלי גם סוודרים רחבים ורחוקים מהגוף וגם סוודרים הדוקים לגוף שמעניקים מראה ערב סקסי ונהדר. הם כמובן משתלבים עם הכול, מכנסיים מחוייטים, ג׳ינסים, חצאיות, אין פריט לבוש שהם לא ישתלבו איתו. זאת שאלה של גזרה והמראה שאת מעוניינת ליצור. מכנסיים רחבים עם סוודר צמוד יוצרים יחדיו מראה סקסי, מכנסיים רחבים עם סוודר גדול יוצרים מראה נינוח ומתוחכם.

בייסיק חורף
סוודר שעושה את העבודה
בייסיק חורף
סוודר שעושה את העבודה

גם בחורף אלבש את חולצות הכפתורים, באקלים הישראלי הן בהחלט נהדרות עם ג׳קט זרוק מעליהן, אשר אפשר לפשוט כשמתחמם ובימים קרים יותר סוודר צמוד שומר על חום הגוף וחולצת גולף הדוקה תחת החולצה נראית נהדר אף היא. כרגיל אני מעדיפה את צבעי הבסיס, לבן, תכלת ומפוספסות, אבל זה כבר עניין של העדפה אישית.

בייסיק חורף
מכופתרת לבנה
בייסיק חורף
אותה מכופתרת אבל אחרת

ג׳קט מחוייט הוא פריט חיוני בארון הבגדים. שחור אוברסייז הוא הבסיסי ביותר ולדעתי כל ארון חייב ג׳קט שחור כפריט ראשון אבל אני מחבבת גם את גווני החום והשמנת. הוא נפלא עם מכנסי ג׳ינס, מכנסיים מחויטים, מעל לשמלות ואפילו עם חצאיות. בחורף הישראלי הוא מסוגל לחלוטין להחליף את המעיל המסורבל רוב הזמן. ג׳קט עור הוא פריט שנוי במחלוקת מכיוון שהרבה נשים מסתייגות מהעור, אבל אני באופן אישי עדיין לובשת מוצריי עור. יש לי בארון ג׳קט שחור וג׳קט חום כהה קצרצרים. חשוב לשים לב שהם יהיו רחבים מספיק על מנת להכיל את בגדי החורף מתחתם, אני אישית עשיתי טעות והג׳קט החום שלי קצת צמוד מדי ולכן הפך למעיל ערב שיכול להכיל רק  חולצה דקה וצמודה יחסית. ג׳קט ג׳ינס – יש לי קצרים יותר ויש במראה אוברסייז, יש לי בצבעי ג׳ינס ויש בשחור ואני משתמשת בכל אחד ואחד מהם ברגע שהאוויר מתקרר. הם עושים עבודה מצוינת בשימור חום הגוף מאכזריות המזגנים בקיץ, אבל יספיקו לחלוטין גם בחורף הישראלי החמקמק והלא קיים, כשאנחנו מעוניינות במראה מעט יומיומי.

בייסיק חורף
ז׳אקט קלאסי
בייסיק חורף
ז׳קט עור טוב

הפריט שמסכם את החלק העליון של הגוף הוא מעיל צמר גדול וכמובן הטרנץ׳. אני מכורה לפריט הזה וזה מצער אותי מאוד שאנחנו גרים במדינה שהאקלים בה מייתר את הצורך במעיל רוב ימות השנה, אבל בארון שלי יש לא מעט מעילים. מדובר בשני פריטים נצחיים אבל הטרנץ׳ עובד טוב יותר עם מזג האוויר הישראלי מכיוון שהוא קליל יותר ועבה הרבה פחות כך שאם את צריכה לבחור בין השניים הטרנץ׳ נכון יותר באקלים הישראלי.

בייסיק חורף
מעיל טרנץ׳ קלאסי
בייסיק חורף
מעיל צמר
שתפי חברות

מזמינה אותך לקרוא עוד

סוכר מעובד
המילים שלי
הגמילה שלי מסוכר מעובד הכישלונות שלי

כמה פעמים נכשלתי לפני ההצלחה (או הכישלון הבא)

סוכר מעובד
המילים שלי
הגמילה שלי מסוכר מעובד

התענוג שהורג אותנו ברכות – הפרידה שלי מסוכר מעובד

מבלות יחד
רק רוצחים בבניין

פודקאסט חובבים פותר מקרי רצח מסתוריים בבניין מגורים בניו יורק